دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
مدیریت و اقتصاد چوب
تعیین و ارزیابی معیارهای مؤثر بر انتخاب و خرید مقوای کنگره‌ای در واحدهای کارتن‌سازی با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

مصطفی براتی یوسف آبادی؛ محمد هادی آریائی منفرد؛ عبدااله بریمانی

دوره 33، شماره 4 ، بهمن 1397، ، صفحه 544-552

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2019.122257.1479

چکیده
                                                                                               DOR:98.1000/1735-0913.1397.33.553.65.4.1578.1610 شناخت بازار به‌منظور به دست آوردن موقعیت مناسب، در نظام جدید تولید بین‌الملل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گسترش بازار و ...  بیشتر

مدیریت و اقتصاد چوب
بررسی و شناسایی شاخص های مؤثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی

محمد غفرانی؛ وجیحه فرشچی؛ مجید عزیزی

دوره 29، شماره 2 ، تیر 1393، ، صفحه 310-323

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2014.5692

چکیده
  امروزه تولید ها یی در کسب سود موفق میگردند که در جلب رضایت مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش نمایند و وفاداری مشتری را نسبت به برند خود ایجاد نمایند . از این رو هدف از این پژوهش بررسی و شناسایی شاخصهای مؤثر بر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان به روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی است. برای این منظور با بررسی مطالعات و پژوهش های صورت ...  بیشتر