دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
مدیریت و اقتصاد چوب
سنجش شاخص های موثر بر رضایت خریدار صنعتی در زنجیره تامین صنعت مبلمان چوبی منزل در استان تهران

اصغر صبحی نصرت؛ آژنگ تاج دینی؛ شادمان پورموسی

دوره 30، شماره 3 ، مهر 1394، ، صفحه 475-490

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2015.101472

چکیده
  در این پژوهش با استفاده ازنظراساتید ومتخصصین ومطالعه مقالات مرتبط،فاکتورهای تعیین کننده روابط شرکت(خریداران صنعتی ) وتامین‌کننده‌ها شناسایی و مفهوم رضایت در زنجیره تامین با بررسی متغیرهای اعتماد، ارتباط، همکاری، تطابق با انتظارات،کیفیت، هزینه و زمان تامین مواد اولیه وتولید، زمان سفارش و زمان تحویل تا رسیدن به دست مشتری نهایی ...  بیشتر

مدیریت و اقتصاد چوب
بررسی و شناسایی شاخص های مؤثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی

محمد غفرانی؛ وجیحه فرشچی؛ مجید عزیزی

دوره 29، شماره 2 ، تیر 1393، ، صفحه 310-323

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2014.5692

چکیده
  امروزه تولید ها یی در کسب سود موفق میگردند که در جلب رضایت مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش نمایند و وفاداری مشتری را نسبت به برند خود ایجاد نمایند . از این رو هدف از این پژوهش بررسی و شناسایی شاخصهای مؤثر بر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان به روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی است. برای این منظور با بررسی مطالعات و پژوهش های صورت ...  بیشتر