دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
نویسنده = %DA%AF%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%8C%20%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85
تعداد مقالات: 2
ارزیابی انتظارات و ترجیحات مشتری در فرایند خرید مبلمان چوبی منزل و اداری با آزمون های ناپارامتری
دوره 37، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 1-16
چکیده
هدف از این پژوهش شناسایی انتظارات و ترجیحات مصرفکنندگان مبلمان منزل و اداری با استفاده از آزمونهای ناپارامتری است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان صنعت مبلمان چوبی منزل و اداری در شهر تهران بوده و روش نمونهگیری، طبقهبندیشده میباشد. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است. شاخصهای تأثیرگذار اولیه با مطالعه منابع ... بیشترکاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی دررتبهبندی شاخصهای موثر بررقابت پذیری صنعت مبلمان چوبی در ایران
دوره 30، شماره 4 ، دی 1394، ، صفحه 578-594