دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
مدیریت و اقتصاد چوب
تاثیر توانمندی های بازاریابی، نوآوری و یادگیری کارکنان بر عملکرد شرکت های مبلمان چوبی اداری

امیر رضا طاهری؛ عباس تمجیدی؛ آژنگ تاج دینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اردیبهشت 1401

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2022.357201.1706

چکیده
     سابقه و هدف: سازمانها برای افزایش عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی به شاخص های  بازاریابی، نوآوری و یادگیری  وابسته است. با بهره گیری از توانمندی های مناسب بازاریابی و نوآوری ، علاوه بر سودآوری و مزیت رقابتی ، طولانی شدن چرحه حیات محصول و پایداری در صحنه رقابت برای سازمانها فراهم می شود.تغییرات سریع ئر فناوری های تولیدی لزوم ...  بیشتر