چوب شاهکار فعالیت جنگل
دوره 40 (1404)
دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
حفاظت و اصلاح چوب
خواص مکانیکی چوب نخل خرما؛ رفتار برخی ویژگیها بعد از عملیات اصلاح حرارتی

مصطفی ملکی گلندوز؛ علی بیات کشکولی؛ هادی غلامیان؛ محمود رضا حسینی طباطبایی؛ سعید رضا فرخ پیام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1404

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2025.368376.1796

چکیده
  چکیده سابقه و هدف: نخل خرما، یکی از منابع مهم مواد لیگنو‌سلولزی، در ایران است. ساختار چوب نخل‌ خرما از گیاهان تک‌لپه‌ای و بسیار متمایز از چوب درختان دولپه‌ای است.این ماده اولیه نیاز به مطالعه داشت، از اینرو با رویکرد اصلاح نخل خرما دوستدار محیط زیست و رفتار برخی ویژگیهای مکانیکی جهت کاربرد در صنعت چوب و مبلمان تحقیق انجام شد. ...  بیشتر

بکارگیری الگوریتم تاپسیس(TOPSIS) در اولویت بندی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه محصولات مبلمان چوبی

مصطفی ملکی گلندوز؛ آژنگ تاج دینی

دوره 34، شماره 4 ، بهمن 1398، ، صفحه 488-506

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2020.128450.1582

چکیده
  DOR:98.1000/1735-0913.1398.34.488.69.4.1576.1610 در حال حاضر تغییر و تحولات به قدری شتابان ،سریع و در حال وقوع است که تولید کننده گان محصولات چوبی امروزی را وا داشته است با عرضه و خدمات نو آورانه بقای خود را تضمین کنند.این امر مستلزم توجه جدی و عملی به تولید کار آفرینانه است. زمانی که کار آفرینی به عنوان شیوه زندگی توسط افراد یک جامعه پذیرفته شود ،آن جامعه ...  بیشتر

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از صنعت مبلمان چوبی خانگی با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره (مطالعه موردی مبلمان منزل)

مصطفی ملکی گلندوز؛ آژنگ تاج دینی؛ شادمان پور موسی؛ ابراهیم آقا رفیعی

دوره 28، شماره 4 ، بهمن 1392، ، صفحه 691-708

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2014.4460

چکیده
  رقابت در عرصه خلق ارزش و تلاش برای دستیابی به‌مزیت رقابتی پایدار و برتری راهبردی نسبت به رقبا موجب شده است تا توجه به مشتری و کسب رضایت وی از اهمیت بالایی برخوردار باشد. این موضوع به‌ویژه در مورد صنعت بسیار گسترده مبلمان و مصنوعات چوبی که با دامنه بسیار وسیعی از مصرف‌کنندگان با سلیقه‌ها و نگرش‌های متفاوتی روبرو هستند، از ...  بیشتر