دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
مدل رقابت‌پذیری برای صنعت کف‌پوش لمینیت با آزمون‌های ناپارامتری

فرزین خاصی پور؛ آژنگ تاج دینی؛ شادمان پورموسی؛ مهران روح نیا؛ وحید رضا صفدری

دوره 37، شماره 2 ، تیر 1401، ، صفحه 177-192

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2021.354948.1688

چکیده
  هدف از این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد صنعت شرکت‌های تولیدی در صنعت کف‌پوش لمینیت از بعد رقابت‌پذیری با استفاده از آزمون‌های ناپارامتری است. جامعه آماری این تحقیق خبرگان و افراد مطلع در دو حوزه رقابت‌پذیری و ساختار صنعت کف‌پوش لمینیت، مدیران در شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده این محصول و مشتریان عمده کف‌پوش لمینیت بودند ...  بیشتر

مدیریت و اقتصاد چوب
اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری مبلمان کلاسیک با فرایند تحلیل شبکه‌ای (مطالعه موردی استان تهران)

محمد غفرانی؛ زهرا محمد مرادی

دوره 33، شماره 2 ، تیر 1397، ، صفحه 179-195

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2018.110766.1420

چکیده
  در دنیای ناپایدار اقتصادی امروز، تولید پایدار و افزایش سطح کمی و کیفی محصولات، جهت حفظ بقاء و رقابت پذیری در بازار داخلی و خارجی الزامی‌ست. بگونه‌ای که در صورت عدم توجه، امکان رقابت‌پذیری در بازارهای منطقه‌ایی و بین المللی وجود نخواهد داشت. بدین جهت در این پژوهش، با بهره‌مندی از نظرات متخصصین و تولیدکنندگان خبره این صنعت مبلمان ...  بیشتر

مدیریت و اقتصاد چوب
کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی دررتبه‌بندی شاخص‌های موثر بررقابت‌ پذیری صنعت مبلمان چوبی در ایران

الهام گورزی؛ آژنگ تاج دینی

دوره 30، شماره 4 ، دی 1394، ، صفحه 578-594

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2015.102892

چکیده
  از دﻻﻳل ﻣﻬﻢ ﻧﺎﻛﺎﻣﻲ ﺷﺮکت‌های ﺗﻮﻟﻴﺪی در ﺑﺎزارﻫﺎی ﺑﻴﻦاﻟﻤﻠﻠﻲ، ﻣﻲﺗﻮان ﺑﻪ ﻋﺪم رﻗﺎﺑﺖﭘﺬﻳﺮی آن‌ها در قیاس با رقبا اﺷﺎره ﻧﻤﻮد، لذا هدف از این مطالعه تعیین و رتبه‌بندی شاخص‌های موثر بر رقابت‌پذیری صنعت مبلمان چوبی ایران با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی می‌باشد. برای این منظور با مطالعات و بررسی پژوهش‌های ...  بیشتر