دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
مدیریت و اقتصاد چوب
تاثیر توانمندی های بازاریابی، نوآوری و یادگیری کارکنان بر عملکرد شرکت های مبلمان چوبی اداری

امیر رضا طاهری؛ عباس تمجیدی؛ آژنگ تاج دینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اردیبهشت 1401

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2022.357201.1706

چکیده
     سابقه و هدف: سازمانها برای افزایش عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی به شاخص های  بازاریابی، نوآوری و یادگیری  وابسته است. با بهره گیری از توانمندی های مناسب بازاریابی و نوآوری ، علاوه بر سودآوری و مزیت رقابتی ، طولانی شدن چرحه حیات محصول و پایداری در صحنه رقابت برای سازمانها فراهم می شود.تغییرات سریع ئر فناوری های تولیدی لزوم ...  بیشتر

تبدیل مکانیکی چوب و اتصالات چوبی
بررسی تاثیر تیمار کرونا بر بهبود خواص مکانیکی پوشش های نیترو سلولزی و پلی یورتانی مورد استفاده در مبلمان چوبی

هادی غلامیان

دوره 34، شماره 3 ، آذر 1398، ، صفحه 326-336

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2019.126034.1538

چکیده
  در این مطالعه، اثر تیمار کرونا بر بهبود دوام پوشش‌های نیتروسلولزی و پلی‌یورتان مورد استفاده در صنعت مبلمان چوبی قبل و بعد از هوازدگی مورد بررسی قرار گرفت. تخته‌های تهیه شده از گونه چوبی صنوبر و راش بعد از تیمار کرونا با دستگاه فیلم‌کش پوشش داده شد و به مدت 30 روز در دستگاه هوازدگی تسریع شده قرار گرفت. سپس میزان تغییرات زاویه تماس، ...  بیشتر

مدیریت و اقتصاد چوب
بررسی تاثیر طراحی محصول جدید بر رضایت مشتری در صنایع مبلمان چوبی خانگی با استفاده از مدل معادلات ساختاری در استان تهران

حامد احمدی؛ آژنگ تاج دینی؛ امیر لشگری

دوره 31، شماره 2 ، تیر 1395، ، صفحه 294-308

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2016.105930

چکیده
  در این پژوهش ، تاثیر طراحی محصولات متنوع این صنعت در جلب رضایت مشتریان نهایی بررسی گردید. برای این منظور، متغیرهای تحقیق عبارتند از:ویژگی های ظاهری ،کیفیت ،قیمت گذاری، سیستم توزیع، خدمات پس از فروش و ارزش درک شده ویک متغیر تعدیل گر جنسیت.. جامعه آماری این پژوهش عبارت از کلیه مشتریان صنعت مبلمان چوبی خانگی استیل در شهر تهران است . برای ...  بیشتر

بررسی شاخص‌های مؤثر بر واردات محصولات مبلمان چوبی به ایران

آژنگ تاج دینی؛ امیر حسین تقدسی؛ شادمان پورموسی؛ احمد جهان لتیباری؛ وحید رضا صفدری

دوره 28، شماره 2 ، تیر 1392، ، صفحه 205-223

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2013.2776

چکیده
  در طی سالیان اخیر با توجه به نوآوری‌های صورت پذیرفته در تولید، بسته‌بندی و حمل ونقل انواع مبلمان چوبی، تجارت جهانی این محصولات رشد چشمگیری داشته است. این مسئله به‌همراه برخی مشکلات چشمگیر در تولید و بازاریابی، سبب گردیده واردات انواع مختلف مبلمان چوبی به ایران از رشد قابل ملاحظه‌ای در طی سالیان اخیر برخوردار باشد. جهت حصول ...  بیشتر